dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2022/ZD
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Ilija
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00320692
Ilija 150 Array, 96903 Ilija

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Ilija
Telefón: +421 903525023
Email: bozena.bacikova@gmail.com
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436270
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
42900000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je kúpa nových tovarov - kolesového traktora s príslušenstvom, t. j. traktora s troma kompatibilnými zariadeniami (čelným nakladačom, návesom jednoosovým trojstranným sklápačom a štiepkovačom drevnej hmoty), nakladača - šmykom riadeného a kontajnerov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 193 780,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Na preukázanie osobného postavenia verejný obstarávateľ v súlade s § 112 ods. 4 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (ďalej ZoVO) vyžaduje: a) predloženie dokladu o oprávnení dodávať tovary, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky podľa § 32 ods.2 písm.e) b) čestné vyhlásenie o tom, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike, alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods.2 písm.f) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj: - v súlade s § 39 ZoVO jednotným európskym dokumentom, - v súlade s § 114 ods. 1 ZoVO čestným vyhlásením, - v súlade s §152 ZoVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie. Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s § 152 ods. 4 ZoVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov. V prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 112 ods. 4 písm. a) zákona výpisom z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpisom zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, uchádzač nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 ZoVO tieto doklady predkladať verejnému obstarávateľovi a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 34 ods. 3 zákona a za každého subdodávateľa, ktorého uvedie vo svojej ponuke.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 34 ods.1 písm. a) a v § 34 ods.1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Pre splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZoVO uchádzač predkladá zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky (obdobie r. 2019 - 2022 počítaných spätne od vyhlásenia verejného obstarávania) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO. Uchádzač predkladá originál alebo úradne osvedčenú referenciu/referencie. V prípade, ak sú referencie zverejnené v registri referencii Úradu pre verejné obstarávanie, postačuje uviesť odkaz na tento register. Pre 1. časť zákazky verejný obstarávateľ požaduje dokladovať uskutočnenie dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v kumulatívnej hodnote minimálne 140 000,-Eur bez DPH za predchádzajúce 3 roky. Pre 2. časť zákazky verejný obstarávateľ požaduje dokladovať uskutočnenie dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v kumulatívnej hodnote minimálne 50 000,-Eur bez DPH za predchádzajúce 3 roky. Pre 3. časť zákazky verejný obstarávateľ nepožaduje dokladovať uskutočnenie dodávok tovarov. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je nevyhnutné, aby mal uchádzač v oblasti, ktorej sa verejné obstarávanie týka, dostatočné skúsenosti. Zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky má garantovať skúsenosti a schopnosť splniť zákazku. 2. Pre splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) sa požaduje od uchádzača/uchádzačov predloženie technických opisov ponúkaných tovarov s uvedením názvu tovaru, jeho typového označenia, výrobcu, technických parametrov a fotografií predmetu zákazky napr. vo forme prospektov od výrobcu, technických listov a pod. Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti v zmysle § 38 ods. 5 ZoVO: Podmienka účasti je primeraná, nakoľko bez uvedenia technického opisu, technických parametrov a fotografií nedokáže verejný obstarávateľ vyhodnotiť a posúdiť pravdivosť ponuky predloženej uchádzačom. Použitie podmienky účasti je primerané, pretože je uvedená v rozsahu stanovenom zákonom o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač v ponuke preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-02-09T14:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-12-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2022-02-09T14:15:00
Miesto: Zasadačka obecného úradu, Ilija č. 150. Otváranie ponúk bude verejné a zároveň v dôsledku opatrení v súvislosti s ochorením COVID-19 bude otváranie ponúk zabezpečené aj online, cez funkcionalitu systému ERANET. Ponuky budú otvorené automaticky, elektronicky, bez zásahu ľudského faktora v systéme ERANET so zobrazením na monitore pripojeného počítača z akéhokoľvek dostupného miesta.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk u verejného obstarávateľa sa môžu zúčastniť iba oprávnení uchádzači (resp. osoby splnomocnené uchádzačom na zastupovanie), teda tí, ktorí predložili ponuku. Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ZoVO. Ponuky otvorené online sa zobrazia uchádzačovi, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk a má prístup k zákazke v systéme ERANET.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. V súlade s § 64 ods. 4 ZoVO je neobmedzený prístup k súťažným podkladom vo formáte pdf zabezpečený odo dňa publikovania Výzvy na predkladanie ponúk v profile verejného obstarávateľa zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, link: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5368. 2. Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 zákona o VO v systéme ERANET na URL adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania.Verejný obstarávateľ záujemcov zároveň upozorňuje, že súťažné podklady a súvisiace prílohy sa na verejnom profile nachádzajú v needitovateľnej podobe. Editovateľná podoba podkladov sa záujemcom sprístupní po prihlásení sa do systému v sekcii Dokumenty v predmetnom verejnom obstarávaní. 3. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Zaregistrovaní záujemcovia budú informovaní o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie, verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú preto informovaní. 4. Pre potreby elektronickej komunikácie sa je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať do systému ERANET na URL: https://obstaravanie.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti POUŽÍVATEĽSKÝ MANUÁL. 5. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: - OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; - Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; - Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies 6.Verejný obstarávateľ v tomto zadávaní zákazky bude postupovať podľa § 112 ods. 6 ZoVO; vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 7. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZoVO. 8. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že proces verejného obstarávania musí byť schválený Poskytovateľom NFP. V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a zmluvu nepodpísať, resp. anulovať.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-01-07T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA