dnes je 16.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01_2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165565
Limbová 2, 83752 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Telefón: +421 259373456
Email: zuzana.nociar@health.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/451604
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
79417000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Cieľom obstarávaného predmetu zákazky je zabezpečiť súlad bezpečnostných opatrení s vymedzenou legislatívou a zároveň odstrániť nedostatky zistené auditom kybernetickej bezpečnosti, vykonaného v zmysle ustanovenia § 29 ZoKB, ako aj plnenie úloh v rozsahu pôsobnosti MZ SR ako ústredného orgánu a orgánu riadenia, a to: a) Realizáciou inventarizácie, klasifikácie a kategorizácie informačných aktív, analýzou rizík (ďalej len "AR") a analýzou dopadov (ďalej len "BIA"). Ich spísanie do ucelenej formy v 3 úrovniach, a to: a. MZ SR ako prevádzkovateľ základnej služby, b. MZ SR v postavení ústredného orgánu sektoru Zdravotníctvo, c. pre časť 79 organizácií v zakladateľskej, zriaďovateľskej a akcionárskej pôsobnosti MZ SR. b) Vypracovaním bezpečnostnej dokumentácie pre oblasti vymedzené ustanovením § 20 ods. 3 ZoKB a ustanovením § 14 až § 23 ods. 1 a 2 ZoITVS pre MZ SR. c) Vypracovaním návrhu stratégie kybernetickej bezpečnosti v zmysle vykonanej AR/BIA podľa bodu a) a akčného plánu pre implementáciu prioritných opatrení predmetnej stratégie v zmysle členenia 3 úrovní. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky, technické špecifikácie súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 151 661,25
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
79419000-4

79420000-4

79421200-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa a pracovisko na Bárdošovej ulici č. 2 v Bratislave, 831 01 Bratislava.
Opis obstarávania:
Cieľom obstarávaného predmetu zákazky je zabezpečiť súlad bezpečnostných opatrení s vymedzenou legislatívou a zároveň odstrániť nedostatky zistené auditom kybernetickej bezpečnosti, vykonaného v zmysle ustanovenia § 29 ZoKB, ako aj plnenie úloh v rozsahu pôsobnosti MZ SR ako ústredného orgánu a orgánu riadenia, a to: a) Realizáciou inventarizácie, klasifikácie a kategorizácie informačných aktív, analýzou rizík (ďalej len "AR") a analýzou dopadov (ďalej len "BIA"). Ich spísanie do ucelenej formy v 3 úrovniach, a to: a. MZ SR ako prevádzkovateľ základnej služby, b. MZ SR v postavení ústredného orgánu sektoru Zdravotníctvo, c. pre časť 79 organizácií v zakladateľskej, zriaďovateľskej a akcionárskej pôsobnosti MZ SR. b) Vypracovaním bezpečnostnej dokumentácie pre oblasti vymedzené ustanovením § 20 ods. 3 ZoKB a ustanovením § 14 až § 23 ods. 1 a 2 ZoITVS pre MZ SR. c) Vypracovaním návrhu stratégie kybernetickej bezpečnosti v zmysle vykonanej AR/BIA podľa bodu a) a akčného plánu pre implementáciu prioritných opatrení predmetnej stratégie v zmysle členenia 3 úrovní. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky, technické špecifikácie súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
151 661,25:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Integrovaná infraštruktúra, Kód projektu v ITMS2014+: 311071BNT5.
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní - podrobné znenie podmienok účasti osobného postavenia je uvedené v prílohe č. 6 Podmienky účasti súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) a písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - podrobné znenie podmienok účasti je uvedené v prílohe č. 6 Podmienky účasti súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) a písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - podrobné znenie podmienok účasti je uvedené v prílohe č. 6 Podmienky účasti súťažných podkladov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-12-06T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-06-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto verejným obstarávaním znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Zákazka bude zadaná postupom podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní (tzv. superreverz). 3. Komunikácia vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní, prostredníctvom systému Josephine. 4. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie Zmluvy podľa bodu 35.6 súťažných podkladov.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-11-04T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 15.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (+0,04)
1 EUR25,32 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA