dnes je 18.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2_21
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Žilinský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Žilinský samosprávny kraj
Telefón: +421 415032413
Email: obstaravanie@zilinskazupa.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zask.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2_21
Hlavný kód CPV
33196200-2
Druh zmluvy
OPIS
Názov
SCHODISKOVÉ PLOŠINY KZ 380/2021/OSMa
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
33196200-2

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Stredná priemyselná škola informačných technológií (predtým Spojená škola Kysucké Nové Mesto), Nábrežná 1325, 024 01 Kysucké Nové Mesto, ďalšie miesto dodania v bode VI.3) Doplňujúce informácie.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky pre časť 2 je dodávka, montáž, komplexné odskúšanie, uvedenie do prevádzky a ďalšie súvisiace služby vrátane revízií 5 kusov schodiskových plošín podľa špecifikácií uvedených v bode 36 Súťažných podkladov. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti 36 Príloha č. 1B - Opis predmetu zákazky časť 2 súťažných podkladov a v prílohách označených 6-7 súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: ITMS: 302021K296, 302021J453
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: Dodatok č. 2 ku KZ 380/2021/OSMaI
Časť č.: 2
Názov: SCHODISKOVÉ PLOŠINY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-02T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 53 830,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-05T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
33196200-2
Dodatočné kódy CPV
34951000-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Stredná priemyselná škola informačných technológií (predtým Spojená škola Kysucké Nové Mesto), Nábrežná 1325, 024 01 Kysucké Nové Mesto, ďalšie miesto dodania v bode VI.3) Doplňujúce informácie.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky pre časť 2 je dodávka, montáž, komplexné odskúšanie, uvedenie do prevádzky a ďalšie súvisiace služby vrátane revízií 5 kusov schodiskových plošín podľa špecifikácií uvedených v bode 36 Súťažných podkladov. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti 36 Príloha č. 1B - Opis predmetu zákazky časť 2 súťažných podkladov a v prílohách označených 6-7 súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 57 870,00
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Predmetom uzatvorenia dodatku č. 2 ku kúpnej zmluve č. 380/2021/OSMaI je uplatnenie indexov zvýšenia cien vstupných komodít potrebných na výrobu a dodávku schodiskových plošín. Uplatnenie indexov je podľa informácií zverejňovaných Štatistickým úradom Slovenskej republiky za štvrtý kvartál roku 2021.Dodatok č. 2 je uzavretý podľa Čl. VIII. bodu 11 zmluvy.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 53 830,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 57 870,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.4.2024
1 EUR1,06 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,35 PLN (+0,01)
1 EUR25,23 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA