dnes je 25.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ORP MH
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trnavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37836901
Starohájska 10, 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Trnavský samosprávny kraj
Telefón: +421 335559663
Email: miroslav.horvath@trnava-vuc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trnava-vuc.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/461134
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ORP MH
Hlavný kód CPV
16600000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmet zákazky je rozdelený na 2 časti. 1.časť zákazky - jedná sa o dodanie materiálno technického strojového vybavenia odborných učební a odborného pracoviska Strednej odbornej školy regionálneho rozvoja v Rakoviciach. Zákazka sa realizuje v rámci schváleného projektu Modernizácia materiálno-technického vybavenia SOŠ regionálneho rozvoja Rakovice ako organizačnej zložky Spojenej školy Rakovice, Špecifický cieľ 2.2.3. zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní, ako jedna z hlavných aktivít. 2.časť zákazky jedná sa o dodanie materiálno technického strojového vybavenia odborných učební a odborného pracoviska Strednej odbornej školy technickej s vyučovacím jazykom maďarským v Dunajskej Strede. Zákazka sa realizuje v rámci schváleného projektu Skvalitnenie praktického vyučovania Strednej odbornej školy technickej s vyučovacím jazykom maďarským ako Spojenej školy Dunajská Streda. Špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v členení na príslušné položky. Technická špecifikácia jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 1. Opis predmetu zákazky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 148 000,26
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: a)Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia uvedenú v ust. § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky b)Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia uvedenú v § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu Verejný obstarávateľ si splnenie podmienky účasti uchádzača podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, overí na verejne dostupných portáloch obchodného registra alebo živnostenského registra, resp. iného relevantného registra. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením čestného vyhlásenia v zmysle Prílohy č. 3 tejto Výzvy a zároveň predložením čestného vyhlásenia o neprítomnosti konfliktu záujmov v zmysle Prílohy č. 4 tejto Výzvy, v súlade s ust. § 23 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-03-23T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Požadovaný obsah ponuky: Verejný obstarávateľ požaduje, aby cenová ponuka uchádzača, pre každú časť zákazky obsahovala nasledovné doklady a údaje: a)Návrh na plnenie kritéria (cenová ponuka), viď formulár príslušná Príloha č. 2 tejto výzvy podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena za dodanie požadovaného predmetu zákazky, bude vyjadrená v eurách bez dane z pridanej hodnoty, ako aj s daňou z pridanej hodnoty. b)Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, viď Príloha č. 3 tejto výzvy. c)Čestné vyhlásenie o neprítomnosti konfliktu záujmov viď Príloha č. 4 tejto výzvy. d)Návrh obchodných podmienok Kúpnej zmluvy, ktorý tvorí Prílohu č. 5 tejto výzvy. Uchádzač nie je oprávnený meniť obsah obchodných podmienok stanovených verejným obstarávateľom. V obsahu Kúpnej zmluvy je možné vykonať výlučne opravy chýb v písaní, preklepy a pod.) Uchádzač do návrhu Kúpnej zmluvy doplní údaje vyznačené predtlačou v návrhu zmluvy. Uchádzač predloží do svojej ponuky podpísaný návrh Kúpnej zmluvy v jednom vyhotovení ako súhlas s predloženými obchodnými podmienkami. Uchádzač je pred predložením svojej ponuky povinný vziať do úvahy všetko, čo je nevyhnutné na úplné a riadne plnenie zmluvy, pričom do svojich cien zahrnie všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky (napr. náklady na dopravu, montáž tovaru, zaškolenie obsluhy a pod.) Celá ponuka a doklady, ktoré tvoria jej prílohy musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka; to neplatí pre ponuky a doklady vyhotovené v českom jazyku. Ponuka a všetky jej prílohy musia byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou (splnomocnenou) konať za uchádzača. V prípade udelenia splnomocnenia, musí ponuka obsahovať aj fotokópiu úradne osvedčeného plnomocenstva.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-09T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 24.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,24 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA