dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2020_1_LZVNI_3
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Ľubotín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00330035
Na rovni 12/302, 06541 Ľubotín

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Ľubotín
Telefón: +421 524921311
Email: starosta@lubotin.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2020_1_LZVNI_3
Hlavný kód CPV
45214100-1
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV
45321000-3

45421130-4

45261300-7

45311000-0

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Parcela č. 391/8, 391/5, k.ú. Ľubotín
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Dôvodom realizácie zákazky je rozšírenie kapacít prevádzky Materskej školy v Ľubotíne a to navrhovanou nadstavbou 2.NP, stavebné úpravy časti jestvujúceho dispozičného riešenia 1.NP súvisiace s navrhovanou nadstavbou, zriadenie bezbariérového prístupu prevádzky MŠ v rámci 1. NP a 2.NP, zriadenie WC pre imobilných situované v rámci 1.NP, ďalej napojenie navrhovaného systému ÚK a rozvodu TÚV v rámci nadstavby na centrálnu PLN kotolňu situovanú v 1.PP. Stavebné práce sú detailne popísané projektovou dokumentáciou a rozsah špecifikovaný výkazom výmer. Projektová dokumentácia vrátane výkazu výmer sú uverejnené aj v profile verejného obstarávateľa.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Ľudské zdroje, kód výzvy: OPLZ-PO6-SC612-2018-1
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1.
Časť č.:
Názov: Zmluvu o dielo č. 05-12-2021, Predmetom Zmluvy je záväzok zhotoviteľa vykonať pre objednávateľa stavebné práce s názvom: Zvýšenie kapacity materskej školy v Ľubotíne
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-12-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 384 166,67
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-01-06T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45214100-1
Dodatočné kódy CPV
45321000-3

45421130-4

45261300-7

45311000-0

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Parcela č. 391/8, 391/5, k.ú. Ľubotín
Opis obstarávania
Dôvodom realizácie zákazky je rozšírenie kapacít prevádzky Materskej školy v Ľubotíne a to navrhovanou nadstavbou 2.NP, stavebné úpravy časti jestvujúceho dispozičného riešenia 1.NP súvisiace s navrhovanou nadstavbou, zriadenie bezbariérového prístupu prevádzky MŠ v rámci 1. NP a 2.NP, zriadenie WC pre imobilných situované v rámci 1.NP, ďalej napojenie navrhovaného systému ÚK a rozvodu TÚV v rámci nadstavby na centrálnu PLN kotolňu situovanú v 1.PP. Stavebné práce sú detailne popísané projektovou dokumentáciou a rozsah špecifikovaný výkazom výmer. Projektová dokumentácia vrátane výkazu výmer sú uverejnené aj v profile verejného obstarávateľa.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 384 166,67
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatkom č. 1 sa mení znenie Zmluvy v rozsahu uvedenom v čl. VI, bod 6.24, nakoľko v pôvodnej zmluve sa znenie odvolávalo na bod 6.27 ZoD, ktorý však nezodpovedá rizikám.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 384 166,67
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 384 166,67
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA